- برخی از اطلاعات از روی سامانه حذف فیزیکی نمی گردند، بلکه در هنگام درخواست حذف غیر فعال می گردند. تشخیص آنچه که می بایست به طور کلی حذف گردد با آنچه که می بایست غیر فعال گردد بر عهده ی تیم فنی **مَن دِی** می باشد. - **مَن دِی** در خصوص اینکه چه اطلاعاتی به طور کلی حذف می گردد و چ اطلاعاتی غیر فعال می گردد وظیفه ی اطلاع رسانی به کاربران ندارد. - امکان بازیابی اطلاعات حذف شده با توجه به نسخ پشتیبان وجود دارد. - بازیابی اطلاعات حذف شده تنها در صورتی میسر می باشد که **مَن دِی** با **مشتری** توافقنامه ی سطح همکاری (SLA) رسمی داشته باشد و بازیابی طبق شرایط مندرج در SLA صورت می پذیرد. - **مَن دِی** می تواند بنا به تشخیص خود برخی از اطلاعاتی که کاربران ایجاد نموده اند را حذف یا بصورت موقت یا دائمی غیر فعال نماید. شرایطی که مَن دِی در آن به حذف اطلاعات اقدام می کند عبارت اند از: + اطلاعات با طبقه بندی عمومی، که حاوی الفاظ رکیک و منافی عفت باشد و به برندینگ **مَن دِی** صدمه بزند. + اطلاعات شرکت هایی که موضوع فعالیت های آنان با قوانین جاری کشور مغایر باشد. نظیر تجارت مواد مخدر، اسلحه، ترویج فساد و ... + اطلاعاتی که آسیب های امنیتی را متوجه **مَن دِی** نماید. برای مثال اطلاعاتی که طی تلاش برای حمله ی سایبری در سامانه ایجاد شده باشد. + اطلاعاتی که برای مدیریت اهداف آسیب زننده تولید شود. برای مثال تلاش برای اهداف تروریستی، تظاهرات غیر قانونی یا اهداف نژاد پرستانه.