سوالات متداول

ویژه مدیران کسب و کار

چگونه بدانم که «مَن دِی» مورد نیاز کسب و کار من است؟
آیا می توانم از اطلاعاتی که در سامانه ثبت کرده ام نسخه ی پشتیبان بگیرم یا آنها را به سامانه ی دیگری منتقل کنم؟
چگونه می توانم بدون آنکه به سامانه مراجعه کنم از بروز رسانی ها و آپدیت ها با خبر شوم؟
آیا می توانم مَن دِی را به سایر سامانه های داخلی شرکت (مانند اتوماسیون ERP) متصل کنم؟
چگونه می توانم فایل های محرمانه ی شرکت خود را در جایی غیر از مَن دِی آپلود کنم ولی در سامانه به آن دسترسی داشته باشم؟

مرتبط با خرید و لایسنس

صورتحساب های ماهانه چگونه محاسبه می شود؟
اگر تعداد اعضای شرکت در یک ماه کمتر از 5 کاربر شود آیا محاسبه ی آن ماه رایگان است؟
تعداد کاربران رایگان برای هر شرکت جداگانه محاسبه می شود یا در مجموع شرکت هایی که ایجاد کرده ام؟
در صورتی که سوالی در خصوص صورتحساب های صادر شده دارم چگونه ارتباط برقرار کنم؟
چگونه می توانم پرداخت های ماهیانه را بصورت خودکار انجام دهم؟
چگونه می توانم اعتبار کیف پولم را پس بگیرم؟

مرتبط با پشتیبانی

ساعت های پشتیبانی آنلاین به چه صورت است؟
چگونه از امکانات جدید سامانه با خبر می شوم؟
چگونه مَن دِی را در شبکه های اجتماعی پیدا کنم؟

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

پشتیابانان ما پاسخگوی مشکلات و سوالات شما هستند.