سوالات متداول

ویژه مدیران کسب و کار

چگونه بدانم که «مَن دِی» مورد نیاز کسب و کار من است؟

در صورتی که به دنبال اندازه گیری بهره وری سازمان خود از طریق پیاده سازی شیوه ها و ابزارهای مدیریت پروژه (در سطح پروژه و در سطح استراتژیک) هستید خدمات این سامانه مورد استفاده ی کسب و کار شماست.

 

اطلاعات کامل تر

آیا می توانم از اطلاعاتی که در سامانه ثبت کرده ام نسخه ی پشتیبان بگیرم یا آنها را به سامانه ی دیگری منتقل کنم؟

بله، توسط امکاناتی که در سامانه تعبیه شده است می توانید نسخه های پشتیبان دریافت نموده و در صورت نیاز آن را به سامانه ی دیگری منتقل نمایید.

چگونه می توانم بدون آنکه به سامانه مراجعه کنم از بروز رسانی ها و آپدیت ها با خبر شوم؟

می توانید این سامانه را به اپلیکیشن های پیام رسان مانند slack و telegram متصل نموده و از آپدیت ها مطلع گردید.

آیا می توانم مَن دِی را به سایر سامانه های داخلی شرکت (مانند اتوماسیون ERP) متصل کنم؟

بله، این سامانه با معماری مبتنی بر API طراحی شده است و اپلیکیشن های خارج از این سامانه از طریق پروتکل های استاندارد می توانند به این سامانه متصل شوند.

چگونه می توانم فایل های محرمانه ی شرکت خود را در جایی غیر از مَن دِی آپلود کنم ولی در سامانه به آن دسترسی داشته باشم؟

در صورتی که داده های سازمان خود را در OneDrive، DropBox، و یا SharePoint نگهداری می کنید، این سامانه با افزونه هایی که در اختیار شما قرار می دهد امکان ارتباط را فراهم می کند. در صورتی که داده ها را در شبکه ی داخلی نگهداری می کنید می توانید به دستورالعمل های تکمیلی مراجعه نمایید.

مرتبط با خرید و لایسنس

صورتحساب های ماهانه چگونه محاسبه می شود؟

در پایان هر دوره ی 30 روزه تعداد کاربران فعلی در شرکت های شما، با تعداد کاربرانی که در آن ماه از شرکت شما خارج شده اند جمع می گردد و 5 نفر (اعضای رایگان) از آن کسر می گردد. توضیحات تکمیلی...

اگر تعداد اعضای شرکت در یک ماه کمتر از 5 کاربر شود آیا محاسبه ی آن ماه رایگان است؟

بله

تعداد کاربران رایگان برای هر شرکت جداگانه محاسبه می شود یا در مجموع شرکت هایی که ایجاد کرده ام؟

تعداد کاربران رایگان در مجموع شرکت هایی که ایجاد نموده اید محاسبه می شود.

در صورتی که سوالی در خصوص صورتحساب های صادر شده دارم چگونه ارتباط برقرار کنم؟

در صفحه ی تماس با ما موضوع را خرید انتخاب نمایید و سوال خود را مطرح نمایید. کارشناسان در اولین فرصت سوال شما را بررسی نموده و با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه می توانم پرداخت های ماهیانه را بصورت خودکار انجام دهم؟

کافی است اعتبار حساب کاربری خود را به میزان دلخواه شارژ نمایید و در پروفایل کاربری گزینه ی پرداخت خودکار صورتحساب ها را فعال نمایید.

چگونه می توانم اعتبار کیف پولم را پس بگیرم؟

صفحه ی تماس با ما درخواست خود را با موضوع خرید ثبت نمایید تا کارشناسان مالی با شما تماس گرفته و اقدامات لازم انجام شود.

مرتبط با پشتیبانی

ساعت های پشتیبانی آنلاین به چه صورت است؟

پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری و ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر پاسخگوی سوالات می باشد.

چگونه از امکانات جدید سامانه با خبر می شوم؟

امکانات جدید سامانه توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود. امکان فعال یا غیر فعال نمودن دریافت اطلاعات از طریق ایمیل در سامانه وجود دارد. علاوه بر این نکته های پیرامون استفاده از سامانه در صفحه ی داشبورد بصورت هوشمند به شما اطلاع رسانی می گردد.

چگونه مَن دِی را در شبکه های اجتماعی پیدا کنم؟

مَن دِی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکداین، توییتر و تلگرام حضور دارد. در صورت تمایل به ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی و یا احساس نیاز شما مبنی بر اینکه می بایست از مطلبی مطلع گردیم، لطفا آدرس ها را از صفحه ی تماس با ما برداشته و mention نمایید.