#### نحوه اتصال پیامرسان به حساب کاربری شرکت با فعالسازی و تنظیم پیامرسان، افراد مرتبط با یک فرایند، در اپلیکیشنهای پیامرسان موبایلی خود، از تغییراتی که دیگر اعضا ایجاد مینمایند مطلع میگردند که بخشی از آن شامل موارد زیر است: - ثبت نظرات - ثبت گزارشات - ثبت مستندات - تغییر وضعیت وظایف، ثبت و تایید پیشرفت - ارجاع کار - درخواست دسترسی به مستندات و نتیجه بررسی درخواستها. همچنین در صورتی که بورد در اپلیکیشن پیامرسان کانال عمومی داشته باشد، میتوان یک بورد را به آن متصل کرد تا کلیه اعضا از تغییراتی نظیر شروع و پایان اسپرینت آگاهی یابند. مطابق شکل، این گزینه در پنجرهی «ویرایش شرکت» - سربرگ «اپلیکیشنها» وجود دارد که توسط ایجاد کننده گروه یا شرکت تنظیم میشود. ![اتصال پیام رسان به شرکت](/images/content/manday_ir_application1.png?w100 "اتصال پیام رسان به شرکت") برای فعالسازی پیامرسان برای یک شرکت، فعالسازی اپلیکیشن کفایت میکند و نیازی به تنظیمات بیشتر در این سطح نیست. در صورتی که شرکت کانال عمومی دارد و اعضای شرکت در آن کانال حضور دارند میتوان اتصال را از طریق دستورالعمل برقرار نمود. برای اتصال پیام رسان به بورد نیز، علامت ویرایش کنار نام هر بورد را انتخاب نموده و در سربرگ «اپلیکیشنها» تنظیماتی مشابه با اتصال پیامرسان به شرکت را اعمال نمایید.