برای ساخت بورد کانبان، پس از ساخت شرکت، گزینهی «افزودن بورد» را انتخاب کنید تا به پنجره زیر هدایت شوید.  در پنجرهی باز شده، ابتدا شِمای بورد را برابر با «کانبان» قرار دهید. باقی تنظیمات این سربرگ مشابه راهنمای [ایجاد بورد اسکرام](https://www.manday.ir/documentation/tutorial/26/create-scrum-board "ایجاد بورد اسکرام") است. با انتخاب سربرگ «تنظیمات کانبان»، به پنجره زیر هدایت میشوید.  برای ویرایش برد، پس از ایجاد برد، علامت ویرایش کنار عنوان برد را انتخاب نمایید: **ساختار سازمانی: **برای «ساختار سازمانی» برد، «پروژه» را انتخاب نمایید. **انتشار نتایج به سایر بردها: **در این قسمت هدایت خودکار خروجی یک بورد به یک یا چند بورد دیگر قابل تنظیم است، برای مثال خروجی بورد شرکت در مناقصه، میتواند به بورد خرید کالا مرتبط گردد و یا خروجی بورد خرید کالا به بورد انبار متصل گردد. در صورتی که انتشار نتایج فعال باشد، در پایان فرایند، گزینهای با عنوان «پایان فرایند» تعبیه شده که میتوانید توسط آن انتخاب کنید نتایج در کدام بوردها منتشر گردد. همچنین ضمیمه و ارسال کردن مستندات انجام دادنی به همراه آن امکان پذیر است. **پیشفرض شیوهی ارزشگذاری: **در صورت فعال نبودن این قسمت، همهی انجامدادنیها دارای وزن برابر خواهند بود و اگر فعال باشد امکان وزندهی به هر «انجام دادنی» بصورت جداگانه وجود دارد. **همه انجامدادنی ثبت کنند: **با فعال بودن این بخش، هر عضو پروژه، امکان ثبت انجام دادنی را خواهد داشت. **امکان ماتکردن ستونها: ** در صورت فعال بودن این بخش، امکان مخفی کردن آیتمهای یک ستون برای فرد با دسترسی «مدیر گردش کار» فراهم میشود و هر فرد فقط قادر به دیدن تسکهایی است که خودش نوشته است. کاربرد این بخش بیشتر در جلساتی مانند جلسات Retro و Lean Coffee است. **امکان رایگیری: **با فعال بودن این بخش، امکان رای دادن روی انجامدادنیها وجود دارد. **ابزارهای مدیریت گردش کار: ** در صورت فعال بودن این بخش و تنظیم [ساختار سازمانی](https://www.manday.ir/documentation/tutorial/53/Application-of-organizational-chart "ساختار سازمانی")، امکان پیادهسازی گردش کار سازمان با استفاده از بوردهای کانبان وجود دارد که در بخش «راهاندازی گردش کار» تشریح شده است.