از دیگر سربرگهای مهم ویرایش برد، «سایر تنظیمات» است که امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش نقشها در آن فراهم است.  #### نقشهای پیش فرض بصورت پیشفرض، سه نقش مدیر اجرا، مدیر محصول و مدیر گردش کار قرار دارد که در هنگام ایجاد بورد ساخته میشود، در صورت نیاز به نقشهای دیگر، امکان «ایجاد» نقش جدید وجود دارد. ضمن اینکه دسترسی هر یک از نقشها را طبق نیاز خود تغییر دهید  امکان ایجاد نقشهای مختلف و شخصیسازی آنها در هر بورد برای شما وجود دارد. هر نقش شامل مجموعهای از دسترسیها است. برای بورد کانبان، دسترسیها به شرح زیر است:  #### مدیریت مخزن محصول نقشی که این دسترسی را داشته باشد امکان انجام موارد زیر را دارد: - ایجاد، ویرایش و حذف «انجام دادنی» در «کارتابل جاری» و «مخزن محصول» - انتقال «انجام دادنی» از «مخزن محصول» به «کارتابل جاری» - ارجاع «انجام دادنی» به افراد. - دسترسی به بخش مدیریت برچسبها #### مدیریت بخش ویژه این بخش در «بورد چابک» کاربرد دارد. در این بخش، مواردی که انجام آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است به بالای بورد میچسبند. (PIN) مواردی که با این دسترسی قابل انجام است عبارت است از: - فعالسازی بخش ویژه - انتقال «انجام دادنی» از بورد عادی به بخش ویژه و برعکس #### مدیریت گردش کار شامل موارد زیر میشود: - امکان ویرایش اطلاعات ستونهای «بورد چابک» - امکان رنگبندی ستونها، ایجاد ستون جدید، حذف ستون - امکان تعیین اینکه هر فرد یا نقش میتواند موارد «انجام دادنی» را به کدام ستونها جابجا کند. - امکان تعیین شاخصهای اندازهگیری در کارتابل پایش #### مدیر مستندات این نقش به منوی مستندات دسترسی دارد و امکان دانلود و حذف مستندات ارسالی کاربران را دارد. #### تخصیص نقشها به اعضای پروژه در پنجرهی ویرایش / ایجاد بورد، در برگهی «اعضا» میتوانید افرادی را که در ساختار پروژه وجود دارند انتخاب نموده و نقش تعیین نمایید. در صورتی که نیاز به اختصاص دو نقش مختلف به یک فرد دارید میتوانید دو ردیف را پر نموده و در هر ردیف یک نقش قرار دهید.